Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

Wednesday, December 1, 2010

Who Am I



Hi..ini adalah 1st time aku trlibat ngn penulisan blog...nth la nape aku stat nk gatal tangn tulis blog..mb da busan tahap gaban da kot aku dok umah ni....biasela bg graduan yg menganggur cam aku ni..(harap cepat2 la aku dpt keje)..-_-"...ermm aku rase nk introduce diri ckit kt cni..


Sprt yg termaktub kt url aku, Fathia Elmira, itulah nme aku..tp itu hnya nme utk blog ni jek..hehehe..
aku pilih gabungan name tu sebabnye aku rase Fathia tu hampir same ngn name sbnr aku...tp klu nme aku disebut dgn kekerapan berulang kali tanpa henti, akn kedengaran sprt Fathia gak..ade la ckit2...n Elmira lak sbb maknenya adlh 'princess'..n aku suke sgt tngok citer2 yg ader princes nis...cam citer2 Barbie tuu..so aku amik la nm Elmira ni...Aku gak agk konfius nk guna nme Tya Elmira atau Fathia Elmira sbnrnye..sbb Tya pn hmpir same ngn nme sbnr aku...plus,nme tu pendek ckit..tp Tya Elmira tu cam Tia Amelia (sejenis produk kosmetik) jek bunyinye..so aku x amik la nme tu..x bestlaa same cam owg nih...


Aku da tamt da blaja dng memperolehi sekeping ijazah dlm property management ....tp x dek lh gempak mne pon resultnye...(dlu mmg segulung ijazah,tp skrg ijazah tu die x gulung daaa..,diletak dlm ape nth nme die..yg pastinye mende tu segi 4 tepat, keras n cam fail)


Klu bab hobi ni lak, skrg ni aku enjoy maen game..game yg aku maen skrg adlh cafe world kt fb tu( tp bru di lvl 97)..n GTA San Andreas..(PS2...x dek duit lg nk bli PS3..)


Sekrg ni aku x dek wat ape2..mlainkan maen tenet, cari keje, maen game,tido, makan, minum, mandi..etc..


Haaa.. itulh serba cdkit sal aku...





2 Defect Solutions:

Sue said...

salam..jemput datang ke blog tutorial MsueRooMz..tentu ada anda ada masalah tentang blogspot..saya boleh membantu anda..atau add saya di facebook Midi Dontrabota untuk bertanyakan tentang blogspot

Unknown said...

relek ajer..take your time mira..

Post a Comment

Drop ur Link